دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
شیراز میزبان رویداد فرهنگی «سرو کاغذی» در هفته کتاب

مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور استان فارس از برگزاری رویداد فرهنگی فعالیت‌محور «سرو کاغذی» به مناسبت بیست و نهمین هفته کتاب خبر داد.

حبیب شریف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، پیرامون این برنامه، اعلام کرد: این رویداد با طراحی محمدحسین امانت و به همت مجمع خیران نخبه‌پرور استان فارس و حمایت و همراهی بنیاد نخبگان فارس، اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مرکز مطالعات ادبیات کودک و نوجوان دانشگاه شیراز، در روز جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ تا ۱۷ در محوطه‌ی باز باغ مهر جوان و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی، افزود: در این رویداد در چند بخش مختلف، هم شرکت‌کنندگان اصلی که همگی از دانش‌آموزان و دانشجویان مجمع خیران نخبه‌پرور فارس هستند و هم بازدیدکنندگان در چالش‌ها و برنامه‌های پیش‌بینی شده، فعالانه شرکت خواهند کرد.

به گفته شریف، برنامه‌هایی که از توانمندسازی و استعدادپروری تا ایجاد نشاط و انگیزه در جوانان و نوجوانان و ترویج خلاقانه‌ فرهنگ کتابخوانی را دربرخواهد گرفت. شرکت‌کنندگان اصلی از میانِ داوطلبانِ نوجوانِ برگزیده در سه چالش کتابفروشی، خوردنی‌های کتابی و صنایع‌دستی کتابی، محصولات خود را به بازدیدکنندگان ارائه خواهند کرد.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به بازدید از این رویداد به همراه خانواده می‌توانند، از غرفه‌هایی که به‌وسیله‌ی نوجوانان اداره می‌شود، صنایع‌دستی کتابی، خوردنی‌های کتابی و کتاب با تخفیف ویژه خریداری کنند. در ضمن از بازی‌ها و فعالیت‌های کتابی جذابی که برایشان مهیا شده است، لذت ببرند، جایزه بگیرند و در نشستی صمیمانه با الهام مزارعی، نویسنده‌ کودک و نوجوان، شرکت کنند. در ضمن امکان عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

یادآور می‌شود: محل برگزاری رویداد: شیراز، بلوار شهید چمران، ابتدای بلوار شاهد، جنب پیاده‌راه سلامت، باغ مهر جوان، بنیاد نخبگان فارس و  ساعت بازدید: ۱۰ تا ۱۷ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها