دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
اعضای جدید هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران آموزشی انتخاب شدند

مجمع عمومی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی برگزار شد، در این مجمع اعضای جدید هیات مدیره و بازرس این انجمن با رای اعضا انتخاب شدند.

امین آصفی، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه انجمن فرهنگی ناشران آموزشی، گفت: این مجمع یکشنبه ۲۳ آبان با حضور اعضای این انجمن برگزار و گزارش عملکرد هیات مدیره و بازرس انجمن ارائه شد.
 
وی افزود: بخش دیگر این مجمع به برگزاری انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجمن اختصاص داشت و کاندیدا پس از ثبت‌نام به معرفی خود و برنامه‌هایشان پرداختند.
 
آصفی با اشاره به نتیجه رای‌گیری انتخابات توضیح داد: در ادامه نیز رای‌گیری انجام شد و نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجمع عمومی انجمن ناشران آموزشی شامل امین آصفی با ۴۶ رای، وحید تمنا با ۳۶ رای، بابک ندرخانی با ۲۸ رای، علی جهانگیری با ۲۸ رای و علی امین‌صادقیه با ۲۷ رای انتخاب شدند.
 
وی با بیان اینکه رامونا آرام‌فر نیز با ۱۸ رای به عنوان عضو علی البدل انتخاب شد، عنوان کرد: همچنین در جریان این انتخابات، عباس مزینانی با ۲۳ رای به عنوان بازرس اصلی و مهدی رضایی با ۱۶ رای به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.
 
آصفی همچنین درباره سمت‌های انجمن توضیح داد: انتخابات داخلی برای انتخاب مدیرمسئول و رئیس هیات مدیره و دیگر سمت‌های این انجمن نیز در روزهای آتی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها