دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قم

با هدف تکریم اعضای کتابخانه‌های عمومی و تشویق به بازگشت منابع کتابخانه‌های عمومی طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی در هفته کتاب انجام می‌شود.

سجاد عمرانی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی این هفته را فرصت مناسبی برای تکریم کتاب و علاقه‌مندان به فرهنگ دانست و با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی گفت: به مناسبت بیست و نهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قم اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا و ارائه خدمات غیرحضوری در مقاطعی، برخی از منابع امانی کتابخانه‌ها در زمان مقرر به کتابخانه عودت داده نشده و مشمول جریمه شده است. با هدف تکریم اعضای کتابخانه‌های عمومی و تشویق به بازگشت منابع کتابخانه‌های عمومی این طرح اجرا را در هفته کتاب کلید زده‌ایم و امیدوارم اعضا محترم کتابخانه‌های عمومی با استقبال از آن، همچنان به فعالیت فرهنگی خود ادامه دهند.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم  تصریح کرد: در طرح بخشودگی جرائم دیرکرد منابع امانی اعضایی که منابع امانی خود را از تاریخ‌ 22 لغایت 30 آبان‌ماه به کتابخانه عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکردی(مربوط به دوران کرونا و قبل از آن) خواهند شد.

عمرانی یادآور شد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای 24 تا 26 آبان ماه به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی استان قم شوند و چراغ عرصه کتابخوانی را بیش از پیش روشن نگه‌ دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها