یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
برنامه‌های کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی در هفته کتاب

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ عنوان برنامه در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی همزمان با هفته کتاب در مراکز کانون استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، با یادآوری اینکه برنامه‌های بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در کانون آذربایجان‌غربی به‌صورت مجازی از ۲۴ آبان تا ۱ آذر ۱۴۰۰ و با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنید» آغاز می‌شود.

جواد زاهدی با اشاره به برگزاری کارگاه تک جلسه‌ای معرفی تازه‌های نشر درحوزه‌ی کتاب‌های کودک و نوجوان ادامه داد: هر روز با یک نویسنده، یک کتاب یک خلاقیت، معرفی مجازی کتاب‌های یک نویسنده، ویژه برنامه ‌«نامه به نویسندگان کتاب‌ها»، تقدیر از کتابخوانان برتر، کارگاه کتاب سازی مجازی، جلسات نقد و بررسی کتاب و تهیه کلیپ با عنوان روش‌های صحیح مطالعه برای کودکان علاقه‌مند به کتاب از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: همچنین اجرای طرح پیوند اولیا، کتاب و کودکان، معرفی مادران یا پدران یاور کتاب، کارگاه آموزشی روش‌های صحیح مطالعه، قصه گویی نود ثانیه‌ای با محوریت کتاب و کتابخوانی، معرفی هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در کارگاه‌های برخط مرکز، کارگاه خوشنویسی با عنوان کتاب خوب من، ورکشاپ هنری از لوح تا طومار و بخوانیم و ببخشیم از جمله دیگر برنامه‌هایی هستند که برای اجرا در هفته کتاب تدارک دیده شده‌اند.

مدیرکل کانون استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: تهیه فیلم از کتابفروشی های معتبر و معرفی آنها در کارگاه‌های برخط عمومی و برگزاری نشست مشترک انجمن قصه گویی با واحد ادبی کانون استان با موضوع شاهنامه خوانی از دیگر برنامه‌هایی هستند که در طی هفته کتاب در مراکز کانون استان اجرا می‌شوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها