یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
میزبانی کتابخانه‌های عمومی گتوند از 80 برنامه فرهنگی در هفته کتاب

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، هشتاد فعالیت و برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار می‌شود.

ابوذر اکبری‌نیا رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)در خوزستان، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی بیان کرد: امسال با توجه به وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرستان و فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی‌هایی توسط کتابداران کتابخانه‌های عمومی و مشارکت، همکاری و تعامل بالایی که ادارات و نهادهای مختلف به‌ویژه فرهنگی داشته و دارند، برنامه‌های متنوع و بسیار خوبی اجرا می‌شود.

اکبری‌نیا افزود: نواخته شدن زنگ مطالعه در مدارس شهرستان، برگزاری نشست‌های کتابخوان مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای متعدد، بازدید دانش آموزان مدارس به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات نقاشی و رنگ آمیزی، فعالیت‌های جمع‌خوانی، قصه‌گویی، نمایشنامه‌خوانی، تجلیل از کتابخوانان برتر شهرستان، دیدار با مسئولان شهرستان و ... از جمله برنامه‌های حضوری در هفته کتاب و کتابخوانی است.

وی با اشاره به رویدادهای فضای مجازی تصریح کرد: برگزاری وبینار با موضوعات مختلفی چون: تاریخچه کتابخانه‌ها و اهمیت کتاب، دورهمی و شعرخوانی شاعران، مسابقه مجازی فرهنگی، رونمایی از کتاب و فعالیت‌های دیگری که توسط کتابخانه‌های عمومی در این بستر برگزار می‌شود، ازجمله این برنامه‌ها خواهد بود.

یادآوری می‌شود: شهرستان گتوند دارای تعداد ۹ باب کتابخانه عمومی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها