شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
جوان قُمی برگزیده دوسالانه کارتون کتاب شد

مصطفی رضایی عضو کتابخانه عمومی یادگار امام قم، برگزیده پنجمین دوسالانه بین المللی کارتون کتاب شد.

مصطفی رضایی عضو کتابخانه عمومی یادگار امام قم و برگزیده در پنجمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، درباره این دوسالانه و برگزیده‌شدن اثر خود گفت: دوسالانه کارتون کتاب را از چند دوره پیش -از زمانی که استاد دوست‌محمدی دبیر جشنواره بود- می‌شناختم. من هم از اواخر سال ۹۹ که فراخوان جشنواره را خواندم، سعی کردم اثری در راستای یکی از موضوعات جشنواره ارائه دهم که در نهایت اثری با موضوع کتاب و خانواده را آماده و ارسال کردم.

وی افزود: توجه من بیشتر روی جایگزین‌شدن رسانه‌های دیجیتال به‌جای کتاب و کتابخوانی در سطح خانواده بود که بعد از ایده‌پردازی آن را به‌صورت دیجیتال در فتوشاپ اجرا کردم که خوشبختانه مورد توجه داورها قرار گرفت.

رضایی یادآور شد: این جشنواره هر دوره پربارتر می‌شود و طراحان مطرحی در آن شرکت می‌کنند. داوری این دوره هم بر عهده استاد شجاعی و استاد ذاکری بود که دو تن از پیشکسوتان مطرح در این زمینه‌اند و مجموع این عزیزان و داوران خارجی باعث بالارفتن سطح این مسابقه شده است.

برگزیده در پنجمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب اضافه کرد: جایزه پنجمین دوسالانه کارتون کتاب اولین جایزه رسمی من بود و باعث افتخار است که توانستم در این جشنواره مطرح و بین‌المللی به‌صورت رسمی رزومه حرفه‌ای خودم را پربار کنم. سابقا در نمایشگاه‌های مختلف مثل جشنواره هنری کودکان کار سال ۱۳۹۹ شرکت کرده بودم و برگزیده دوره اول چند جشنواره دیگر مثل جشنواره کارتون انسان و حشرات ۱۳۹۸ یا جشنواره هنری تراوک ۱۳۹۹ و یا جشنواره خوزستان ۱۳۹۸ شده بودم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها