جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
دومین نمایشگاه «لذت خواندن و مطالعه» در اوز برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اوز از برگزاری دومین دوره نمایشگاه بزرگ «لذت خواندن و مطالعه» به مناسبت هفته كتاب خبر داد.

فروغ‌ هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، گفت: انجمن هنرهای تجسمی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره آموزش و پرورش، انجمن کتاب و دبیرخانه پایتخت کتاب اوز این برنامه را برگزار می‌کند.
 
به گفته او، پس از تجربه موفق در اولين دوره و استقبال دانش‌آموزان و دانشجويان و علاقه‌مندان باز هم این رویداد به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
 
هاشمی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های الهام‌بخش و خلاق خود را کتاب کرده و به اشیا و یا هر وسیله‌ای که خود دوست دارند به این رویداد بپیوندند، افزود: این دومین دوره نمایشگاه بزرگ با عنوان «لذت خواندن و مطالعه» است که علاقه‌مندان می‌توانند با شخصیت دادن و جان بخشیدن به آن‌چه در ذهن خلاق‌شان وجود دارد، یک کتاب خوب یا وسیله‌ای برای مطالعه  جای خالی را پر کنند.
 
وی تصریح کرد: معلمین، اساتید، دانش‌آموزان و دانشجویان و عموم مردم  هم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. سبک آثار، آزاد است و می‌تواند در قالب‌های مختلف اجرا و عملی شود. ساخت ماکت کتاب، ساخت کتاب به شیوه‌های مختلف، نقاشی خلاق سه‌بعدی و مواد دور ریختنی هم استفاده شود تا کمکی به طبیعت باشد.
 
هاشمی مهلت ارسال آثار را تا 2 آذرماه 1400 عنوان کرد و افزود: تمامی آثار در سرای زرنگار (خانه فرهنگ) شهرستان اوز به نمایش عموم گذاشته می‌شود. مکان تحویل آثار نیز این نشانی است و  علاقه‌مندان می‌توانند جهت تحویل آثار به شماره 09334887471 تماس یا به دبیرخانه پایتخت کتاب در خانه فرهنگ (عصر) و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز (صبح) مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها