پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان خوزستان در ایستگاه روستای «بسطامیه» توقف کرد

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: سفر این هفته کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری خوزستان در قالب طرح امداد فرهنگی در جمع کودکان روستای «بسطامیه» شهرستان خرمشهر برگزار شد.

بهرام دهکردی، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، درباره‌ سفر هفتگی کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بیان کرد: کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار در برنامه پایان هفته به روستای بسطامیه از توابع شهرستان خرمشهر رفت. 

وی اضافه کرد: مربیان کانون در این سفر به روستای بسطامیه به فعالیت‌های فرهنگی هنری همچون، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، نمایش فیلم و ایستگاه نقاشی در قالب طرح امداد فرهنگی پرداختند.

دهکردی ادامه داد: با توجه به دسترسی اندک بسیاری از کودکان مناطق محروم به کتاب، فعالیت کتابخانه‌های سیار مورد استقبال فراوان کودکان و نوجوانان این مناطق کم‌برخوردار قرار گرفته است و در این راستا کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به‌صورت هفتگی برنامه‌هایی در قالب امداد فرهنگی برای این نقاط کم‌برخوردار در برنامه کاری خود دارند.

وی در پایان گفت: امدادرسانی فرهنگی به مناطق کم‌برخوردار و روستاها در دستور کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قرار دارد، و برای انجام این رسالت مهم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها