یکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
پویش «کتابخانه محبوب من» در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی از اجرای پویشی با نام «کتابخانه محبوب من: توصیفی از کتابخانه ایده‌آل شما» به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب در این استان خبر داد.

خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی پویش «کتابخانه محبوب من: توصیفی از کتابخانه ایده آل شما» به همت این اداره کل اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این پویش، کسب آگاهی از انتظارات عموم مردم از کتابخانه و به‌روزرسانی خدمات کتابخانه‌های عمومی مطابق نیازمندی‌های آنها است؛ مهلت شرکت در پویش از 15 تا 30 آبان ماه است.

این مقام مسئول ادامه داد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش می‌توانند مطالب خود را حداکثر در 500 کاراکتر (کلمه) به شماره 09903009256 همراه با ذکر مشخصات (نام و نام‌ خانوادگی، کد ملی، نام شهرستان و تاریخ تولد) در پیام رسان بله ارسال کنند.
 

معصومی بیان کرد: این پویش که در سطح استانی برگزار می‌شود، ویژه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال بوده  و برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر خواهند شد.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا و دستورات ملی مقابله با بیماری کرونا، کتابخانه‌ها در دو سال گذشته در بازه‌های زمانی مختلف با تعطیلی ناخواسته مواجه بوده‌اند و در حال حاضر با کاهش محدودیت‌ها و بازگشایی کتابخانه‌ها، امکان ارائه خدمات گسترده به کاربران فراهم شده است.

وی ادامه داد: طی برگزاری پویش کتابخانه محبوب من تلاش می‌شود با دریافت خواسته‌های عموم مردم از کتابخانه‌های عمومی، از نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده کاربران برای پویایی هر چه بیشتر کتابخانه‌ها و افزایش خدمات ان در دوران پساکرونا اقدام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها