چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
اجرای طرح «قفسه كتاب در گردش» در شهر باروق

طرح ترويج كتابخوانی با عنوان «قفسه كتاب در گردش» به همت كتابخانه عمومی بقيه الله اعظم (عج) باروق میاندوآب اجرا شد.

كاظم سبزی، مسئول كتابخانه عمومی بقیه‌الله الاعظم (عج) باروق میاندوآب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، با قدردانی از همكاری و استقبال مدیران آرایشگاه‌های مردانه از این طرح گفت: طرح مذكور كه با هدف ترویج كتابخوانی و در دسترس قرار دادن منابع كتابخانه‌ای صورت گرفته، سال 99 با 2 قفسه آغاز به كار كرده و هم اكنون با 6 قفسه كتاب در گردش، در حال اجراست.

وی با اشاره به روزآمدسازی هفتگی منابع ارائه شده در این قفسه‌ها افزود: هر هفته تعداد 20 جلد كتاب و نشریه در این قفسه‌ها قرار داده شده و با كمک مدیریت آرایشگاه‌ها از امانت صحیح و حفظ منابع اطلاعاتی ارائه شده اطمینان حاصل می‌شود.

سبزی با ابراز امیدواری از افزایش تعداد این قفسه‌ها در سال‌های آتی گفت: بیشتر افراد با وجود علاقه‌مندی به مطالعه، فرصت كافی برای حضور در كتابخانه ندارند و در دسترس قرار دادن كتاب‌ها در قفسه‌های درگردش به دنبال رفع این مشكل است.


مسئول كتابخانه عمومی بقیه‌الله الاعظم (عج) باروق میاندوآب، افزود: امیدواریم در سال‌های آتی نه تنها تعداد قفسه‌ها افزایش داده شود، بلكه سایر مشاغلی كه با عموم مردم سر و كار دارند، نیز به این طرح اضافه شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها