شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
چشمه‌ «جم» آبان‌ماه افتتاح می‌شود/ نگاه ویژه به بخش کودک کتاب‌فروشی جدید جم‌سنتر

به‌مرام، از افتتاح کتاب‌فروشی جدید نشر چشمه در مجتمع جم سنتر خبر داد و گفت: در مجموع 3000 عنوان کتاب در فضای 130 متری کتاب‌فروشی عرضه خواهد شد.

علی به‌مرام، مدیر کتاب‌فروشی چشمه جم در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره افتتاح شعبه جدید کتاب‌‌‌فروشی نشر چشمه بیان کرد: کتاب‌فروشی «چشمه جم» در مجتمع مادر و کودکِ «جم سنتر» قرار دارد. در این مجتمع بسیاری از نیاز‌های کودک مانند بازی پاسخ داده شده و قصد داریم در این کتاب‌فروشی به‌صورت ویژه به مخاطبان این گروه سنی بپردازیم که عمده‌ترین تفاوت آن با دیگر شعب محسوب می‌شود.   
 
وی با اشاره به تفاوت‌های ظاهری کتاب‌‌فروشی جدید نشر چشمه ادامه داد: با توجه به نگاه ویژه به نشر کتاب کودک در شعبه جدید کتاب‌‌فروشی چشمه جم، تلاش شده با رنگ‌آمیزی جذاب و شاد فضای متفاوتی را برای کودکان فراهم کنیم. میز‌ و صندلی‌های کوچک و امکان نقاشی برای این گروه سنی همانند دیگر شعب پیش‌بینی شده و برگزاری نشست‌های مرتبط با این گروه سنی از برنامه‌های آتی این فروشگاه جدید نشر چشمه است.     
 
مدیرکتاب‌فروشی چشمه جم، درباره اینکه شعبه جدید کتاب‌فروشی نشرچشمه، کتاب‌‌فروشی تخصصی کودک است یا خیر؟ ادامه داد: علاوه‌بر کتاب کودک، کتاب‌ بزرگسال در شعبه جدید کتاب‌فروشی نشر‌چشمه عرضه خواهد شد؛ بنابر‌این نگاه ویژه به کتاب کودک به‌معنای حذف دیگر بخش‌ها نیست. نشر چشمه به ناشر کتاب بزرگسال معروف است و همیشه قفسه کتاب‌های این گروه سنی نخستین قفسه فروشگاه‌های نشر چشمه بوده اما در کتاب‌فروشی جدید، قفسه‌های کتاب کودک فضای بیشتری را اشغال کرده و نزدیک در ورودی کتاب‌فروشی جانمایی شده است.                 
                                    
به‌مرام درباره زمان افتتاح کتاب‌‌فروشی نشر چشمه گفت: کتاب‌‌فروشی چشمه جم در آبان‌ماه افتتاح خواهد شد. در حال حاضرمشغول تامین و چیدمان کتاب و دیگر کالا‌های متنوع شامل لوازم‌التحریر و انواع گیفت هستیم. در مجموع 3000 عنوان کتاب در فضای 130 متری کتاب‌فروشی عرضه  خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها