یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
الزام انتشار کتاب‌های درسی با کاغذ ایرانی/ نشست مشترك سازمان چاپ كتاب‌هاي درسي و چوب و كاغذ مازندران برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران از برگزاري نشست مديران اين مجموعه با رئيس سازمان پژوهش و برنامه‌ريزي آموزشي با موضوع بررسي استفاده از كاغذ چاپ و تحرير در كتاب‌هاي درسي خبر داد.

علی‌اکبر صفریان، مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاري نشست با معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: پيرو مذاكراتي كه پيش از اين با وزارت آموزش و پرورش داشتيم، قرار است فردا (دوشنبه ١٩ مهر) نشستي با مديران سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي داشته باشيم. 

وي افزود: گويا به تازگي مصوبه‌اي از سوي ستاد تنظيم بازار صادر شده است كه بايد از كاغذ داخلي استفاده شود و به همين منظور قرار است در نشست فردا صحبت‌هايي در اين زمينه داشته باشيم.

صفريان با اشاره به استقبال برخي ناشران از كاغذهاي اين شركت، توضيح داد: طي ماه هاي اخير چندين ناشر بزرگ براي تهيه كاغذ كتاب هاي خود از كاغذهاي ما استفاده كردند كه طبق گفته خودشان با استقبال خوبي از سوي بازار روبه‌رو شده‌اند. 

وي تاكيد كرد: كيفيت كاغذهاي شركت نسبت به گذشته رشد بسيار زيادي داشته است و اين روزها استقبال از اين كاغذها رشد زيادي داشته است. 

به گفته صفريان، در اين زمينه ما با بارها اعلام كرده‌ايم كه ظرفيت و توان توليد و تامين كاغذ مورد نياز كتاب‌هاي درسي را داريم و اكنون زمان خوبي براي استفاده از اين ظرفيت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها