شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
به دنبال تربیت نویسندگان مسجدی هستیم

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از برگزاری جشنواره ملی «داستان و شعر» بچه‌های مسجد به میزبانی ستاد فهما استان یزد خبر داد.

حجت‌الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد سعی دارد با محوریت مساجد برنامه‌های فرهنگی در زمینه کتاب و کتابخوانی و نویسندگی را به صورت کشوری دنبال کند و در قالب‌هایی مانند رواق قلم در طرح ملی فهما گام‌های موثری بردارد.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد  گفت: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح‌های تشکیلاتی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور است که استان یزد میزبان رواق قلم در این طرح است و برنامه‌هایی مانند داستان‌نویسی، کتابخوانی، مسابقات کتابخوانی و برنامه‌های مرتبط را کتاب را اجرا می‌کند.

سالاری گفت: هدف ما تربیت نویسندگان مسجدی است که امیدواریم بتوانیم در قالب‌های مختلف این هدف را دنبال کنیم.
 
وی افزود: یکی از این طرح‌ها برگزاری جشنواره ملی داستان و شعر بچه‌های مسجد است که به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با محوریت ستاد فهما استان یزد در دو موضوع «آیات قرآنی طرح ملی 1455» و همچنین در بخش آزاد با موضوع «ارزش‌های اخلاقی و انسانی» برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این جشنواره ویژه گروه‌های سنی نوجوانان و جوانان (12 تا 18 سال) و بزرگسالان (18 تا 45 سال) بوده و مهلت ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه تا اول آذر ماه 1400 اعلام شده است.

سالاری بیان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir  و همچنین  ravagheghalam.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط