یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴
یک انبار بزرگ کارتن و کاغذ باطله در ارومیه طعمه حریق شد

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، 30 درصد محتوای انبار حاوی ضایعات کارتن و کاغذ باطله و بازیافت آنها واقع در جاده سلماس بر اثر آتش‌سوزی از بین رفت.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، اعلام کرد: ساعت 10:30 صبح دیروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در انبار ضایعات کاغذ و کارتن واقع در جاده سلماس به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه‌های آتش نشانی به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

ولی مناف‌زاده افزود: مهار آتش در محل آتش‌سوزی انبار بازیافت با بسیج تمام امکانات شهرداری و تلاش آتش‌نشان به مدت 5 ساعت انجام یافت.

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه با استفاده از ظرفیت همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی و بسیج نیروهای معاونت خدمات شهری چون مدیریت بحران، پسماند و فضای سبز و تمام امکانات و تجهیزات چون لودر، بیل بکهو، کامیون و تانکرهای آب عملیات اطفا آتش را انجام داده‌اند.
 

این مقام مسئول گفت: همچنین تمام تجهیزات و امکانات مدیریت بحران، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، راهداری و آب منطقه‌ای جهت کنترل و مهار آتش سوزی به کار گرفته شده است.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته اما خسارات مالی بر جای گذاشته و علت حادثه نیز توسط کارشناسان در دست بررسی است و متعاقبا اعلام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها