شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
مسابقه کتابخوانی مجازی اربعین در بوشهر برگزار می‌شود

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی اربعین در بوشهر خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد قادری با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر گفت: مسابقه کتابخوانی مجازی با عنوان «با پای دل، همگام با زوار پیاده اربعین» با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، معاونت فرهنگی دستگاه‌های اجرایی و مجموعه های مردمی در حال برگزاری است.

وی افزود: در این مسابقه سوالاتی از کتاب «سفرنامه اربعیـن» تالیف آیت‌الله صفایی‌ بوشهری (نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر) با عنوان «با کاروان تا ماه من» طراحی شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام قادری تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل آن را از طریق نشانی  https://b2n.ir/karbain  دریافت کنند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر آخرین مهلت برای شرکت در این مسابقه را روز اربعین اعلام و بیان کرد: برای شرکت در این مسابقه کافیست به ترتیب کلمه اربعین، شماره گزینه‌های صحیح پرسش‌ها را به‌صورت یک عدد چهار رقمی از چپ به راست  و نام و نام خانوادگی شرکت‌کننده را به سامانه پیامکی 50001040665522 ارسال کنند.

حجت‌الاسلام قادری در پایان یادآور شد: این کتاب دربرگیرنده سه بخش است که بخش اول شامل ویژگی‌های زیارت اربعین، اجر و ثواب زیارت و تاریخ و آثار زیارت اربعین، بخش دوم شامل مقدمات سفر و بخش سوم شامل سفرنامه پیاده‌روی اربعین سال 98 آیت‌الله صفایی بوشهری است که با قلمی ادبی به رشته تحریر درآورده است.

یادآوری می‌شود، کتاب «با کاروان تا ماه من» در شمارگان 3500 نسخه، در قطع رقعی و در 96 صفحه به زبان فارسی به همت انتشارات والانگار، ناشر چاپ آثار آیت‌الله صفایی بوشهری به چاپ رسیده و روانه بازار نشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها