جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

مجتبی به‌نشان، از اجرای طرح «واکسن بزنید؛ تخفیف بگیرید» در کتاب‌فروشی زیتون با تخفیف 20 درصدی برای خرید‌های حضوری و تخفیف 10 درصدی برای خرید‌های غیر‌حضوری با ارائه کارت واکسیناسیون خبر داد.

مجتبی به‌نشان، مدیر داخلی کتاب‌فروشی زیتون در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره طرح «واکسن بزنید؛ تخفیف بگیرید» بیان کرد: با توجه به افزایش سرعت تزریق واکسیناسیون عمومی کرونا، برای تشویق مردم به دریافت واکسن، ایمنی جامعه نسبت به ویروس کووید19، رونق مجدد کسب و کار‌ها و برگشتن زندگی به روال عادی، همچنین مهیا شدن برای جشن سلامتی، طرح «واکسن بزنید؛ تخفیف بگیرد» در کتاب‌فروشی زیتون برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به جزئیات طرح، افزود: شهروندان می‌توانند با ارائه کارت واکسیناسیون از تخفیف 20 درصدی همه کتاب‌های کودک و بزرگسال فروشگاه شامل زیتون بهره‌مند شوند. هر فرد یک‌بار مشمول این تخفیف می‌شود؛ علاوه‌بر فروش حضوری، برای سفارش‌‌های آنلاین نیز تخفیف 10 درصدی پیش‌بینی شده است؛ بنابراین هر یک از کاربران صفحه مجازی کتاب‌فروشی زیتون، با ارسال تصویر کارت واکسیناسیون خود مشمول 10 درصد تخفیف خواهند شد.
 
 مدیر داخلی کتاب‌فروشی زیتون درباره حال و هوای کتاب‌فروشی با آغاز سال تحصیلی جدید و دیگر طرح‌های آتی کتاب‌فروشی زیتون گفت: حضور خانواده‌ها در کتاب‌فروشی با توجه به آغاز سال تحصیلی افزایش پیدا کرده است. یکی از برنامه‌های کتاب‌فروشی در این فصل، معرفی کتاب‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان کلاس اولی و کتاب داستانی مناسب این گروه سنی است تا برای آموزش الفبا آمادگی پیدا کنند. به‌نظر می‌‌رسد تقریبا شاهد رونق پیش از کرونا هستیم. هفته آینده، جشنواره فروش لوازم‌التحریر ویژه بازگشایی مدارس نیز در بخش کتاب کودک کتاب‌فروشی زیتون آغاز و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها