چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
برگزاری مسابقه استانی کتابخوانی هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی

کمیته بانوان دفاع مقدس استان آذربایجان‌غربی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند.

لیلا سپهری، دبیر اجرایی این مسابقه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت:  مسابقه کتابخوانی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس 4 مهرماه با مطالعه کتاب «بغض‌های نشکسته» اثر نویسنده ارومیه‌ای رقیه گوزلی برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: علاقمندان تا 3 مهرماه فرصت مطالعه دارند و روز برگزاری مسابقه سوالات در گروه مسابقه بارگزاری شده و در تایم مشخص شده پاسخ‌ها باید به ادمین کانال فرستاده شود.
 
سپهری ادامه داد: اسامی برگزیدگان در گروه مسابقه و پیج اینستاگرام اعلام خواهند شد  و از نفرات برگزیده برای دریافت جوایز خود از طرف اداره کل دعوت به عمل خواهد آمد و اگر تعداد افرادی که جواب صحیح را فرستادن بیشتر از ظرفیت مجاز باشد بصورت قرعه کشی تجلیل خواهد شد.
 
دبیر اجرای مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس بیان کرد: چون این مسابقه بصورت کشوری برگزار خواهد شد، تا به امروز 256 نفر حتی از شهرهای دیگر هم نیز ثبت نام کرده‌اند.
 
 

وی گفت: شرکت در این مسابقه رده سنی خاصی را شامل نمی‌شود حتی دانش آموزان هم می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و بعد از این مسابقه مقرر شده هرماه چنین برنامه‌هایی توسط کمیته بانوان دفاع مقدس استان برگزار شود.
 
یادآوری می‌شود؛ علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه از طریق شماره 09146093360 ارتباط برقرار کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها