چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
ارسال آثاری از انگلستان، آلمان، سوئد و ترکیه به یک جایزه ادبی در جهرم

به گفته دبیر هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در جهرم، آثاری از کشورهای انگلستان، آلمان، امارات، سوئد، افعانستان و ترکیه به این جایزه ادبی ارسال شده است.

دبیر هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس با بیان اینکه کار داوری اولیه هشتمین دوره هم‌زمان با دریافت آثار آغاز شده است، گفت: ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه آخرین فرصت ارسال داستان به هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج است و این مهلت تمدید نخواهد شد‌. 

محمد بادپر با اشاره به‌ این‌که خوشبختانه در این دوره هم تاکنون شاهد استقبال بسیار خوب اهالی داستان بوده‌ایم، افزود: تاکنون افزون بر دریافت داستان از بیشتر استان‌های کشور، از فارسی‌زبانان مقیم در کشورهایی چون: انگلیس، آلمان، امارات، سوئد، افعانستان و ترکیه نیز داستان دریافت کرده‌ایم. 



وی با اذعان به اینکه بسیاری از داستان‌ها در روزهای آخر برای نارنج ارسال می‌شود و همین کار را برای دوستان در گروه اجرایی مشکل می‌کند، یادآور شد: اعلام آمار دقیق و اسامی افراد شرکت‌کننده در هشتمین دوره، در اولین فرصت بلافاصله پس از پایان مهلت ارسال آثار و زمان اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی، نیمه‌ دوم مهرماه است.

هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج توسط انجمن اهل قلم، موسسه‌ فرهنگی هنری نارنج و با هم‌یاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دفتر نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و همراهی سایر مجموعه‌ نهادها و ادارات شهرستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها