چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
شرکت تعاونی ناشران آموزشی تاسیس می‌شود

شرکت تعاونی تولید، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی به زودی توسط انجمن فرهنگی ناشران آموزشی تاسیس می‌شود.

امین آصفی، مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به اقدامات اخیر این تشکل صنفی، گفت: انجمن فرهنگی ناشران آموزشی در تازه‌ترین اقدام خود به دنبال تاسیس شرکت تعاونی تولید، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی است.
 
وی در این زمینه توضیح داد: به دنبال تصمیم و مصوبات دهمین دوره هیأت‏مدیره، انجمن به دنبال تاسیس یک شرکت تعاونی است تا در حوزه تولید، تهیه و توزیع محصولات حوزه ناشران آموزشی فعالیت داشته باشد.
 
آصفی با بیان اینکه اکنون مراحل اداری و اجرائی آن در نهادهای دولتی در حال انجام است، عنوان کرد: در این زمینه  فراخوانی صادر شد و از تمام اعضای انجمن فرهنگی ناشران آموزشی که تمایل به عضویت در این شرکت تعاونی داشتند دعوت شد تا نسبت به ارسال درخواست کتبی و مدارک برای عضویت اقدام کنند.
 
وی تاکید کرد: تعدادی از اعضا در فاز اول این طرح مشارکت کردند و عضوگیری و ثبت‌نام از ناشران علاقه‌مند به حضور در این انجمن ادامه دارد.
 
آصفی در ادامه با اشاره به اهداف تأسیس «شرکت تعاونی تولید، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی انجمن فرهنگی ناشران آموزشی»، یادآور شد: ترويج و تحكيم مشاركت، همكاري و تعاون عمومی، تأمين نيازهای مشترك اقتصادی، اجتماع و فرهنگ اعضاء و كمك به تحقق عدالت اجتماعی از جمله این اهداف است.
 
به گفته وی، تولید، تهیه و توزیع محصولات فرهنگی، تأمین نیازمندی‏های اعضا با بهره‏گیری از حمایت‏های اعضا، خیرین و مراکز دولتی همچنین توسعه ویترین محصولات فرهنگی، آموزشی، انتشاراتی و هنری نیز از دیگر اهدافی است که این تعاونی دنبال می‌کند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها