یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
دومین جشنواره «شعر آیینی استان سمنان» در گرمسار برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار از برگزاری دومین جشنواره «شعر آیینی استان سمنان» به میزبانی این شهرستان به صورت مجازی خبر داد.

نعمت‌الله قنبری نیکدل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، گفت: این جشنواره در موضوعات «قرآن و عترت»، «ایثار و شهادت»، «نماز و نیایش» و «آیین های ملی مذهبی» مرتبط با میراث ناملموس و معنوی استان سمنان برگزار خواهد شد.
 
وی ضمن بیان اینکه این جشنواره محدودیت سن و نیز قالب شعری ندارد، افزود: علاقمندان می‌توانند تا ۱۵ مهر ۱۴۰۰ آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار زمان برگزاری اختتامیه دومین جشنواره «شعر آیینی استان سمنان» را نیز پنجم آبان اعلام کرد و افزود: به نفرات اول تا سوم علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب 20 میلیون، 15 میلیون و 10 میلیون ریال و به سه نفر از افراد شایسته تقدیر نیز پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

قنبری نیکدل تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت در این جشنواره می‌توانند در فضای مجازی به شماره 09194302320 پیام دهند و یا به نشانی اینترنتی www.shere-ayeeni.blogfa.com مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها