سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
حمایت 3700 یورویی دبیر‌خانه گرنت از 4 ناشر خارجی

دبیر‌خانه گرنت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 6 عنوان کتاب برای ترجمه و چاپ چهار کشور، حمایت 3700 یورویی را مصوب کرد.

علی فریدونی، مدیرکل اداره مجامع و تشکل‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره جدید‌ترین مصوبات دبیر‌خانه گرنت بیان کرد: حمایت از 6 عنوان کتاب از پنج ناشر ایرانی، برای انتشار در چهار کشور مشمول حمایت دبیر‌خانه گرنت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.  
 
وی افزود: کتاب «آرزوی یک الاغ و حکایت حال» با حمایت 300 یورویی،  «خانم شاعر آقای بتهوون» با حمایت 500 یورویی هر دو از نشر پیدایش و کتاب «کلاغ سفید» نوشته فریده جهاندیده از نشر آناپل با حمایت 400 یوروی  از مصوبات جدید دبیر‌خانه گرنت است.
 
فریدونی ادامه داد: کتاب «کارگاه پادی در جنگل بلوط» نوشته نوشین شعبانی، از نظر میچکا برای ترجمه و انتشار در کشور مقدونیه در دبیر‌خانه گرنت مشمول حمایت 500 یورویی شد.
 
مدیرکل اداره مجامع و تشکل‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کتاب «بهشت، نام سیاره‌ای در همین نزدیکی است» نوشته آیدا موسی‌‌پور، از نشر ری‌را برای ترجمه و انتشار در کشور آذربایجان مشمول حمایت 800 یورویی شد. کتاب «قبرستان عمودی (3جلدی)» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی از نشر افق نیز برای ترجمه و چاپ در کشور مصر مشمول حمایت 1200 یورویی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها