سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
کیوسک راهنمایی و رانندگی از مقابلِ کتابفروشی پرمخاطب برداشته شد

به فاصله یک روز از انتشار گزارشی در «ایبنا» درباره نصب کیوسک راهنمایی و رانندگی در مقابل «کتابفروشی مُحام» در اهواز، با همکاری شهرداری منطقه 2 و پلیس راهنمایی و رانندگی، این باجه برداشته شد.

مدیر منطقه دو شهرداری اهواز در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خوزستان، در این رابطه گفت: با توجه به واکنش‌های شهروندان در فضای مجازی و نیز رسانه‌ای شدن موضوع، تلاش کردیم که کیوسک راهنمایی و رانندگی که دید کتابفروشی مُحام را گرفته بود، برداریم.

سعید حردانی افزود: بر همین اساس، طی مذاکره‌ای که با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز انجام دادیم، شب گذشته کیوسکی که در مقابل کتابفروشی «مُحام» نصب شده بود، برداشته شد.

وی ابراز امیدواری کرد: در صدد هستیم با همکاری شهرداری حرکت‌های مثبتی در زمینه فرهنگی به‌ویژه کتابخوانی در کلان‌شهر اهواز برداریم.

سعید مدنیان مدیر کتابفروشی «مُحام» نیز ضمن قدردانی از شهرداری منطقه دو و پلیس راهنمایی و رانندگی بابت این اقدام، به خبرنگار ایبنا گفت: اقدام شهرداری منطقه دو و پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز جهت جابه‌جایی کیوسک مقابل کتابفروشی مثبت بود. انتظار مجموعه  مُحام از شهرداری منطقه این است که تابلوی راهنما هم که در نبش کتابفروشی قرار داده شده و دید مخاطبِ کتابفروشی را کور کرده است، جابه‌جا شود. 

کتابفروشی مُحام در فلکه سوم کیانپارس و نبش خیابان میهن شرقی اهواز قرار دارد و از سال 1385 فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط