دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
کتاب‌های حوزه دفاع مقدس نویسندگان زنجانی رایگان چاپ می‌شود

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: همه کسانی که در حوزه دفاع مقدس کتاب دارند و نمی‌توانند آنها را چاپ کنند، برای چاپ رایگان کتاب‌هایشان می‌توانند به دبیرخانه کنگره شهدا مراجعه کنند.

عبدالله جعفری مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: با توجه به در پیش بودن برگزاری کنگره شهدا، انجام اقدامات فرهنگی از جمله چاپ کتاب سرعت گرفته و روند خوبی را طی می‌کند.

وی با اشاره به نگارش کتاب زندگینامه شهدا عنوان کرد: هم‌اکنون ۲۵ جلد از این کتاب‌ها زیر چاپ رفته است.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و همچنین حمایت از افرادی که در این حوزه فعال هستند، تسهیلاتی برای نویسندگان در این بخش در نظر گرفته شده است.

جعفری ادامه داد: طبق تصمیم دبیرخانه کنگره، همه کسانی که در حوزه دفاع مقدس کتاب دارند و نمی‌توانند آن را چاپ کنند، کتابشان به صورت رایگان چاپ خواهد شد. برای این کار می‌توانند به دبیرخانه کنگره شهدا مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 کتاب به مناسبت کنگره شهدا به چاپ خواهد رسید، افزود: از ظرفیت نویسندگان حرفه‌ای و همچنین کتاب‌اولی‌ها در این حوزه استفاده شده و امیدواریم تا زمان برگزاری کنگره چاپ همه این کتاب‌ها به پایان برسد.

مسؤول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه به سایر تولیدات فرهنگی دبیرخانه کنگره شهدا نیز اشاره کرد و گفت: تولید موشن‌گرافی، فیلم، مستند، نماهنگ، کلیپ و اینفوگرافی در راستای برگزاری کنگره شهدا از جمله اقدامات صورت‌گرفته است.

جعفری همچنین از ساخت المان و انجام دیوارنگاره و نقاشی در شهر‌های زنجان نیز خبر داد و افزود: ارائه مشاوره حقوقی تحصیلی، آزادی زندانیان غیرعمد به نیابت از شهدا و برگزاری مسابقه ورزشی به نام شهدا نیز از دیگر اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها