دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
ثبت سفارش 91 درصد کتاب‌های درسی در زنجان

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 91 درصد از سفارش کتب درسی در سطح استان انجام شده و سایر دانش‌آموزان برای دریافت کتب درسی باید به سامانه مراجعه و سفارش خود را ثبت کنند.

حسین حسنلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در سال تحصیلی جدید 212 هزار و 771 نفر دانش آموز زنجانی با رشد 4 درصدی نسبت به سال گذشته فعالیت‌های آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ارتباط با بازگشایی مدارس گفت: یکی از مهمترین این بخش‌ها بحث هماهنگی کتب مدارس بود که خوشبختانه روال خوبی در استان زنجان داشته است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان تا امروز فرصت داشتند تا سفارش خود را در سامانه ثبت کنند، افزود: ثبت سریع‌تر سفارش‌ها موجب توزیع مطلوب کتب درسی می‌شود.

حسنلو گفت: 91 درصد از سفارش کتب درسی در سطح استان انجام شده و سایر دانش‌آموزان برای دریافت کتب درسی باید به سامانه مراجعه و سفارش خود را ثبت کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام کتب درسی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی بیش از 99 درصد محقق شده و در این زمینه در رتبه دوم کشوری قرار داریم، گفت: البته کتب درسی دوره ابتدایی و متوسطه اول در استان زنجان توزیع شده است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در هفته جاری کتب درسی متوسطه دوم در استان زنجان توزیع می‌شود، در عین حال اذعان کرد: در زمینه توزیع کتب درسی در سطح فنی‌ و‌ حرفه‌ای، متوسط دوم و کار و دانش که انتخاب رشته آنها اواخر شهریور انجام می‌شود، نواقصی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها