شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
انتشار بیش از 100 عنوان کتاب در 3 ماه نخست سال در آذربایجان‌غربی

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: 102 عنوان کتاب در سه ماهه نخست سال‌جاری در سطح استان منتشر شده است.

رسول بابازاده، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: 102 عنوان کتاب در سه ماهه نخست سال‌جاری در سطح استان منتشر شده است.
 
وی افزود: از این تعداد 58 عنوان در شهرستان ارومیه، 15 عنوان در میاندوآب، 10 عنوان در بوکان، 9 عنوان در مهاباد، 1 عنوان در خوی، 5 عنوان در نقده، 3 عنوان در سلماس و یک عنوان در شهرستان شاهین‌دژ منتشر شده است.
 
بابازاده ادامه داد: این تعداد عنوان کتاب چاپ شده در سطح استان آذربایجان‌غربی همه رده سنی‌ها را شامل می‌شود و اکثرا موضوعات جامعه را در بر دارد.
 
این مسئول بیان کرد: وضعیت چاپ کتاب  نسبت به مدت مشابه سال قبل از درصد افزایش خوبی برخوردار است و انتظار می‌رود در نیمه دوم سال هم از روند خوبی در میزان چاپ و انتشار کتاب در سطح استان شاهد باشیم.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به طرح‌های حمایتی از نویسندگان، تصریح کرد: امسال برای حمایت از نویسندگان خرید کتاب‌ها را در دو مرحله نیمه اول و نیمه دوم سال انجام می‌دهیم تا نویسندگان و ناشران از طرح‌های حمایتی کافی در کمترین زمان ممکن بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها