دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
جشنواره فرهنگی، ادبی «طراوت» در سمنان فراخوان داد

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از انتشار فراخوان جشنواره فرهنگی هنری ادبی «طراوت» با محوریت حجاب و عفاف خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 30 مهر است.

مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، گفت: جشنواره فرهنگی هنری ادبی طراوت با موضوعات «حجاب از نگاه ادیان و اقوام»،«حجاب شکوه بندگی کرامت انسانی»، «نقش مردان در جامعه عفیف»، «زیبایی‌های حجاب»،«حجاب»، «قانون‌مداری حق شهروندی» و «حجاب هویت اسلامی اصالت ایرانی» برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش‌های این جشنواره شامل فیلم کوتاه، مستند، نماهنگ، موشن گرافیک، عکس، پوستر، کاریکاتور، پادکست، نمایش و مستند رادیویی، وبسایت، نرم‌افزار موبایلی، بازی موبایلی، شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های اجتماعی، مقاله، شعر و داستان است.

دیابی با اشاره به بخش ویژه این جشنواره اظهار کرد: بخش ویژه این جشنواره نیز به موضوع «تجربه‌های موفق و خلاقانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» اختصاص دارد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه 30 مهر و اختتامیه آن 4 آذر امسال پیش‌بینی شده است، یادآورشد: دوستداران شرکت در این جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی festivaltaravat.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی ادبی طراوت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حوزه هنری، سپاه قائم آل محمد (عج)، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها