یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
«مدادهای رنگی» برای بچه‌های «هودیان» در سیستان نقش زدند

برگزیدگان جشنواره «مدادهای رنگی» ویژه بچه‌های «هودیان» سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

دبیر انجمن ادبی «زیر گنبد کبود» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، اعلام کرد: از اوایل تیرماه 1400 فراخوان جشنواره اعلام و با توجه به مدت محدود اعلام شده استقبال خوبی از سوی هنرمندان کودک و نوجوان و بزرگسالان از این جشنواره شد که در نهایت ۱۴۲ اثر دریافت کردیم.
 
فریبا کریمی ادامه داد: جشنواره «مدادهای رنگی» در 6 رشته هنری عکاسی، شعر، داستان، نقاشی، کلیپ و قصه‌گویی برگزار شد که با نظر هیئت داوری در رشته عکاسی فاطمه مرادی از بروجرد، در رشته شعر سمیره براوانیا از زرین دشت فارس، در رشته داستان هلنا بیژنی از زرین دشت فارس در رشته قصه‌گویی، سوگند اعتمادپور از تهران در رشته نقاشی، نگار حامدی از تهران و در رشته ساخت کلیپ سوفیا عابدینی از بافق یزد برگزیده شدند.
 
وی با بیان اینکه جشنواره مدادهای رنگی  ویژه بچه‌های هودیان واقع در سیستان و بلوچستان با همکاری انجمن نیک‌خواهان سلامت روان برگزار شد، عنوان کرد: جشنواره برای تولید محتوا برای بچه‌های شهرستان محروم و دور افتاده هودیان برگزار شد که خوشبختانه از سراسر کشور آثار هنرمندان به دستمان رسید.
 
به گفته دبیر جشنواره مدادهای رنگی هودیان، کارشناسان هیئت داوران جشنواره «مدادهای رنگی» را سیدمهدی سراج و محمود حیدری، فاطمه مهاجر، هما ایران‌پور، کبری عریانی، معصومه جباری، مرضیه برزگر، سمانه کریمی، هاجر بهاری و فریبا کریمی تشکیل دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها