پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جایزه کتاب سال استان زنجان تا 10 شهریور

با تصمیم دبیرخانه سومین جشنواره کتاب سال استان زنجان، مهلت ارسال آثار به این جایزه تا 10 شهریورماه تمدید شد.

جعفر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با بیان اینکه سومین جایزه کتاب سال زنجان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود، گفت: این جایزه به کلیه مولفان و پدیدآورندگانی که در سال 1399 حداقل در یکی از محورهای فراخوان اثر داشته باشند، تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: آثار منتشرشده مولفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه زنجان‌شناسی، آثار مولفان و پدیدآورندگان زنجانی در همه حوزه‌ها، آثاری که برای نخستین بار در سال 1399 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده باشند، مجاز به شرکت در این رویداد فرهنگی هستند.

محمدی افزود: همچنین هیأت داوران همه آثاری را که در حوزه دفاع مقدس، مدافعین حرم و 3535 شهید استان زنجان منتشر شده‌اند، در بخش ویژه داوری خواهند کرد.

رئیس کارگروه فرهنگ و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ویراست جدید آثار علمی چنانچه به تشخیص گروه داوری 40 درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد، مجدد بررسی خواهد شد، اضافه کرد: همچنین کتاب‌های آموزشی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر جلد از کتاب‌های دوره‌ای در صورت استقلال محتوایی حکم یک کتاب مستقل را دارد، افزود: در غیر این صورت بررسی کتاب منوط به ارائه نیمی از مجلدات خواهد بود.

محمدی با اشاره به اینکه هر مولف باید 3 نسخه از آثار خود را برای شرکت در فرآیند داوری ارسال کند، گفت: طبق فراخوان کتاب‌های منتشره در سال 1399 امکان ارسال داشتند اما طبق تصمیمات اتخاذ شده کتاب‌های چاپ شده در سال 1398 نیز امکان شرکت در این دوره را خواهند داشت.

رئیس کارگروه فرهنگ و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه پیش از این شرکت در سومین جشنواره کتاب سال حداکثر تا 31 مردادماه تعیین شده بود، گفت: با توجه به تصمیم دبیرخانه مهلت ارسال تا 10 شهریورماه تمدید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها