یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳
مشارکت 11 کتابفروشی سمنان در «تابستانه کتاب 1400»

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان «تابستانه کتاب 1400» با مشارکت 11 کتابفروشی در استان سمنان در حال اجرا است.

ابوالفضل صادقی‌نژاد معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، بیان کرد: طرح «تابستانه کتاب» از شنبه 9 مرداد آغاز شده تا 15 مرداد در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان سمنان ادامه دارد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

ابوالفضل صادقی‌نژاد افزود: سقف مجاز خرید برای هر خریدار که در طرح های پیشین 2 میلیون ریال بود، در «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» به مبلغ 3 میلیون ریال افزایش پیدا کرد.

وی سقف یارانه خرید برای هر خریدار را 600 هزار ریال بیان کرد و با اشاره به مشارکت 11 کتابفروشی استان سمنان در طرح «تابستانه کتاب 1400» اظهار کرد: از این تعداد هفت کتابفروشی شامل «پاتوق کتاب»، «خانه کتاب بامداد»، «خلاق»، «سوشیانس»، «شهر کتاب»، «کتاب ارسطو» و «کتاب اشراق» در سمنان و سه کتابفروشی «سرزمین کتاب»، «کتابکده» و «کتابسرای معین» در شاهرود و «مجموعه فرهنگی دانشجو» در دامغان در طرح تابستانه کتاب مشارکت و فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: در این طرح مخاطبان در مدت هفت روز و تا 15 مرداد با در دست داشتن کارت ملی، مجاز به خرید کتاب هستند.

صادقی نژاد اضافه کرد: در «تابستانه کتاب 1400» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها