دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
تعطیلی کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی در ۵ شهرستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: 5 کتابخانه عمومی در 5 شهرستان این استان به خاطر اعلام وضعیت قرمز کرونایی تعطیل شد.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: با اعلام وضعیت قرمز در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، خوی، چایپاره و ماکو در آذربایجان‌غربی توسط ستاد مبارزه با کرونا، ارائه خدمات حضوری در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان‌ها از ۲ مرداد ماه تعطیل است.

وی افزود: ارائه خدمات حضوری در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان‌ها تعطیل بوده و فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی از جمله نشست‌های نقد و بررسی کتاب، برگزای محافل ادبی و برنامه‌های مناستبی و ... در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: امانت منابع کتابخانه‌ای از کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، با اجرای طرح «کتاب پیک» و تماس با شماره‌های اعلام شده امکان‌پذیر است.

معصومی بیان کرد: هر گونه تغییر در ساعت فعالیت کتابخانه‌ها و نیز موارد دیگر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی به نشانی www.orumiyeh.iranpl.ir و _orumiyehpl در اینستاگرام به آگاهی عموم مردم خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: سالن‌های کتابخوانی در وضعیت قرمز تعطیل، در وضعیت نارنجی با ۳۰ درصد، در وضعیت زرد با ۴۰ درصد و در وضعیت آبی با ۵۰ درصد ظرفیت فعال خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها