شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
هیئت مدیره انجمن شعر و ادبیات داستانی بوشهر انتخاب شد

اعضای هیئت مدیره انجمن شعر و ادبیات داستانی بوشهر با رای جامعه ادبی بوشهر به‌صورت آنلاین انتخاب شدند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اعلام این خبر به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، گفت: انتخابات هیئت مدیره این انجمن با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با هدف زمینه‌سازی همگرایی بیشتر بین اعضا و تداوم فعالیت‌های این انجمن برگزار شد.

آنیتا مظفری ادامه داد: در این انتخابات که ظهر روز جمعه یکم مردادماه سال جاری به صورت مجازی برگزار شد، مجید عابدینی با 58 رای به عنوان نفر اول، ابراهیم بردبار با 47 رای به عنوان نفر دوم و روشن غلامی با 42 رای به عنوان نفر سوم انتخاب شدند. همچنین احمد جمعه‌پور با کسب 26 رای به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره انجمن شعر و ادبیات داستانی بوشهر انتخاب شد.

به گفته وی، اسامی اعضا و کاندیداها در روز دوشنبه ۲۸ تیرماه از طریق سایت اعلام و افرادی که نسبت انتخابات اعتراض داشتند، تا ۲۹ تیرماه فرصت داشتند اعتراض خود را از طریق سایت bushehradabi.ir به ثبت برسانند و 31 تیرماه اسامی نهایی اعضا و کاندیداها اعلام شد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان یادآور شد: در انتخابات هیئت مدیره انجمن شعر و ادبیات داستانی بوشهر، رضا معتمد، علی هوشمند و اسکندر احمدنیا به‌عنوان ناظر حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها