دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
جانمایی سه سالن نمایشگاه چاپ انجام شد

جانمایی حدود 100 شرکت در سه سالن برای حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران به پایان رسید، با تکمیل ثبت‌نام‌ها در هفته آتی این جانمایی‌ها ادامه دارد.

جلیل غفاری‌رهبر رئیس هیات مدیره شرکت آروین مهر فجر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به آغاز مرحله جانمایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران گفت: تاکنون حدود 100 شرکت برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام قطعی کرد‌ه‌اند و جانمایی آ‌ن‌ها در سه سالن ٣٨، ٣٨B  و ٣٥ به صورت حضوری انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه پیش‌ثبت‌نام بیست و هشمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران از اول خرداد انجام شد، افزود: بیش از 400 شرکت فعال در حوزه‌های مختلف چاپ و نشر و بسته‌بندی برای حضور در این رویداد پیش‌ثبت‌نام کردند و ثبت‌نام قطعی آن‌ها تا دو هفته آینده ادامه دارد.
 
غفاری‌رهبر با بیان اینکه حضور شرکت‌های دیگر در نمایشگاه به وضعیت شیوع كرونا بستگی دارد، عنوان کرد: در این میان سالن‌های خلیج فارس،۴۰، ۴۱ و میلاد برای نمایشگاه امسال بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران در نظر گرفته شده است که با تکمیل ثبت‌نام جانمایی در این سالن‌ها نیز آغاز می‌شود.
 
وی تاکید کرد: سال گذشته جانمایی‌ها اینترنتی بود اما امسال مجددا حضوری شده و طی دو هفته آينده با تکمیل ثبت‌نام شرکت‌ها کارها روند اجرایی خود را دنبال خواهد کرد.
 
غفاری‌رهبر با بیان اینکه امیدواریم امسال‌ برپایی نمایشگاه شرایط کاری را برای صنف هموارتر کند، گفت: رایزنی برای حضور شرکت‌ها و موسسات خارجی و بین‌المللی همچنین هیات‌های تجاری منطقه از جمله برنامه‌هایی است که در نمایشگاه بیست و هشتم دنبال خواهیم کرد.
 
وی در پایان با اشاره به نگرانی اهالی صنف از شیوع کرونا یادآور شد: امیدواریم واكسيناسيون سراسری هر چه سریع‌تر انجام شود تا بتوانیم تا مهر ماه با فراغ بال بیشتری نمایشگاه بیست و هشتم را برگزار کنیم.
 
بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته ۹ تا۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها