چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
مهلت شرکت در «جشنواره فرهنگی نماز» در زنجان تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ارسال 100 اثر به جشنواره فرهنگی و ادبی نماز گفت: مهلت شرکت در این جشنواره تا 25 تیرماه تمدید شد.

محمدربیع احمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: نخستین جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری نماز با هدف ترویج فرهنگ اقامه نماز در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی، ادبی و هنری نماز به صورت سراسری و با پذیرش آثار از سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: چاپ کتاب، شعر، بخش‌های ادبی و مجازی، تجلیل از فعالان عرصه نماز، تجلیل از آثار ارائه شده در زمینه جلوه‌های نماز در دوران دفاع مقدس و تجلیل از بخش‌های این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان بخش‎‌های مجازی، ادبی، هنری، پژوهشی و ویژه را پنج بخش این جشنواره اعلام کرد و گفت: شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و هنری، توجه به فرهنگ، هنر، ادبیات دینی و توحیدی، انتشار افکار، آثار و اندیشه‌های معنوی از جمله اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 15 تیرماه اعلام شده بود، گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان و درخواستی که تعدادی از شرکت کنندگان مهلت شرکت در این جشنواره تا 25 تیرماه تمدید شد.

احمدخانی از ارسال 100 اثر به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: بیشتر استان‌ها در این جشنواره مشارکت داشتند که این امر نشان از دغدغه و علاقه اهل فرهنگ و هنر به بحث نماز است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به علت برگزاری کنگره 3535 شهید زنجانی از آثار ارائه شده در زمینه جلوه‌های نماز در دوران دفاع مقدس نیز تجلیل خواهد شد.

وی به تقویم‌ زمان‌بندی جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار این تقویم تغییراتی داشته است، اما تلاش داریم در اسرع وقت و پس از داوری آثار مراسم اختتامیه را برگزار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها