یکشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴
نهضت ایجاد کتابخانه‌های مرکزی در مراکز استان‌ها حرکتی مثبت است

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده برای افتتاح کتابخانه مرکزی قم، گفت: نهضت ایجاد کتابخانه‌های مرکزی در مراکز استان‌ها حرکتی مثبت است.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، با اشاره به دیدا خود با رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: این دیدار برای تسریع در روند افتتاح کتابخانه مرکزی قم بود که نیازمند کمک مجموعه شورای اسلامی شهر قم به‌ویژه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بودیم.
 
سجاد عمرانی ادامه داد: به همین منظور از رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم درخواست کردیم که موضوع افتتاح کتابخانه مرکزی قم را در صحن کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا جهت هماهنگی‌های لازم مطرح کند.
 
وی اضافه کرد: کتابخانه مرکزی قم یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی استان است که به‌همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور افتتاح خواهد شد اما در این زمینه برای هرچه بهتر این افتتاح به کمک ارگان‌ها و نهادهای استان نیاز داریم.
 
وی ضمن تاکید بر اینکه تابخانه مرکزی قم خدمات متمایزی نسبت به سایر کتابخانه‌های عمومی در استان ارائه می‌دهد، بیان کرد: نهضت ایجاد کتابخانه‌های مرکزی در مراکز استان‌ها حرکتی مثبت است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نسبت به آن اقدام کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها