شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
راهیابی 29 اثر به مرحله نهایی چهارمین دوره کتاب سال استان یزد

دبیر علمی چهارمین دوره کتاب سال استان یزد با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری این جایزه با همکاری خانه فرهنگ شهید صدوقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: بعد از سه مرحله پالایش 29 عنوان کتاب جهت داوری نهایی به موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال شد.

شهاب الدین وحیدی مهرجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره کتاب سال یزد، گفت: داوری این جایزه (یادمان شهید صدوقی) پس از دریافت بیش از 752 عنوان کتاب در دبیرخانه، آغاز شد که نهایتا 29 عنوان کتاب بعد از سه مرحله پالایش جهت داوری نهایی به موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران ارسال شد.

دبیر علمی چهارمین دوره کتاب سال استان یزد گفت: مرحله تجلیل و قدردانی از آثار برگزیده در روز 16 تیرماه برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه هر دو سال یک بار به همت خانه فرهنگ صدوقی و با نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر به منظور کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب و حمایت و تشویق پدیدآورندگان کتاب برگزار می‌شود.

دبیر علمی چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان یزد گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه کتاب سال استان یزد در قالب گروه‌های دوازده‌گانه در حوزه‌های مختلف توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و برنامه‌های جنبی و برگزاری دوره‌های آموزشی کتاب در این دوره نیز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط