یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
هفت کتابخانه عمومی استان آذربایجان‌غربی میزبان برگزاری انتخابات هستند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: 7 کتابخانه عمومی استان از 6 شهرستان میزبان برگزاری انتخابات هستند.

خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: در این دوره 7 کتابخانه عمومی استان از 6 شهرستان میزبان برگزاری انتخابات هستند.
 
وی افزود: كتابخانه‌های فجر شهرستان مهاباد، كتابخانه آيت‌الله كاشانی ماكو، كتابخانه شهيد مدرس پلدشت، آيت‌الله خامنه‌ای چالدران، كتابخانه آيت‌الله موسوی خويی و حكمت خوی و شهدای تازه شهر سلماس میزبان این دوره هستند.

معصومی ادامه داد: بحث ضدعفونی کردن این اماکن و همچنین تجهیز سالن‌ها برای برگزاری انتخابات در حال انجام است و در روز انتخابات نیز شیوه‌نامه‌های بهداشتی زیر نظر ستاد انتخابات و وزارت کشور اجرایی خواهد شد.
 
این مسئول بیان کرد: کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی تلاش کرده از ظرفیت فضای مجازی در راستای ایجاد شور انتخاباتی استفاده کند، و به نظر من موثر واقع شده است.
 
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: کتابخانه‌های عمومی علاوه بر شهرهای با وضعیت زرد و آبی (از نظر شیوع کرونا)، در شهر‌های نارنجی جهت امانت منابع کتابخانه‌ای و سایر خدمات مراجعه محور مانند ثبت نام و تمدید عضویت از ۸ خردادماه دایر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها