دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
بخش امانت حضوری در کتابخانه‌های عمومی استان قم آغاز به کار کرد

سجاد عمرانی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان قم از آغاز به کار بخش امانت حضوری در کتابخانه‌های عمومی استان قم خبر داد.

 سجاد عمرانی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با توجه به وضعیت نارنجی استان قم در شرایط کرونایی درباره نحوه فعالیت کتابخانه‌های عمومی این استان گفت: خدمات امانت حضوری به مراجعان کتابخانه‌های عمومی با حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از 6 خرداد 1400 انجام می‌شود.
 
وی اضافه کرد: ارائه خدمات مجازی و غیرحضوری (مانند تمدید و ارسال کتاب، خدمات مرجع مجازی و غیره) در ساعت کاری کتابخانه‌ها همانند گذشته صورت می‌گیرد و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان می‌توانند از این خدمات نیز استفاده کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های استان قم تصریح کرد: سالن‌های مطالعه جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره گسترش ویروس کووید ۱۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل است و بازگشایی سالن‌های مطالعه منوط به کسب مجوز از سوی ستاد ملی کرونا و ستاد استانی است.
 
عمرانی یادآور شد: علاوه بر این فعالیت، خدمات غیرحضوری همچون ارسال کتاب از طریق خدمات کتابرسان کماکان پابرجاست و به کار خود برای ارائه سرویس مناسب به اعضا ادامه می‌دهد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها