پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
بازگشایی کتابخانه‌های عمومی در آذربایجان‌غربی‌از  ۸ خرداد ماه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: کتابخانه‌های عمومی علاوه بر شهرهای با وضعیت زرد و آبی (از نظر شیوع کرونا)، در شهر‌های نارنجی جهت امانت منابع کتابخانه‌ای و سایر خدمات مراجعه محور مانند ثبت نام و تمدید عضویت از ۸ خرداد ماه دایر خواهند بود.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: کتابخانه‌های عمومی علاوه بر شهرهای با وضعیت زرد و آبی (از نظر شیوع کرونا)، در شهر‌های نارنجی جهت امانت منابع کتابخانه‌ای و سایر خدمات مراجعه محور مانند ثبت نام و تمدید عضویت از ۸ خرداد ماه دایر خواهند بود.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی، کماکان در شهر‌های با وضعیت زرد و آبی جهت امانت منابع کتابخانه‌ای و سایر خدمات حضوری دایر می‌باشند.

معصومی بیان کرد: سالن‌های مطالعه در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی (از نظر شیوع کرونا) تعطیل بوده و در شهرهای زرد و آبی به ترتیب با ۳۰ % و ۵۰% ظرفیت دایر خواهند بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی کتابخانه‌های عمومی از جمله نشست‌های نقد و بررسی کتاب، جلسات مطالعاتی، معرفی کتاب و ... در بستر فضای مجازی تداوم خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها