چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
حضور «قاسم زمانت باش» در جامعه آموزشی، علمی و هنری

زهرا امینیان از طراحی لوگو کتاب «قاسم زمانت باش» برای عرضه به جامعه دانش‌آموزی، جامعه دانشگاهی، جامعه هنری و دیگر صنوف و اقشار جامعه، خبر داد.

زهرا امینیان؛ نویسنده کتاب «قاسم زمانت باش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: لوگو با نظر من از سوی سپاه قدس طراحی و ساخته شد و طبق برنامه‌ریزی که از قبل درنظر داشتیم، قرار شد این لوگو به‌دست دانش‌آموزان و در ادامه به‌دست جامعه دانشگاهی، جامعه هنری و دیگر صنف‌ها برسد.
 
وی ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفت، تعدادی از مدارس سراسر کشور، در سال 1400، طرح‌های تابستانی خود را با لوگو «قاسم زمانت باش» شروع خواهند کرد. اکنون در حال بررسی محتواهای پیشنهادی این مدارس در زمینه‌های آموزش درسی و کارگاه‌های اوقات فراغت، هستیم. همچنین در گفت‌وگو با جامعه دانشگاهی، جامعه پزشکان و جامعه مهندسان، بنا شده که این طیف‌ها نیز به این طرح بپیوندند که ازجمله این مراکز دانشگاهی، دانشکده پزشکی و دانشگاه امیرکبیر هستند.
 
امینیان همچنین گفت: در راستای اهدافی که برای معرفی گسترده‌تر این کتاب پیش‌بینی شده، در حال طراحی و ساخت تیزری برای پخش در تلویزیون هستیم. همچنین پوستری برای جامعه هنری و خبرگزاری‌ها طراحی می‌شود تا این طیف‌ها نیز بتوانند تا زمان دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در زیرمجموعه «قاسم زمانت باش» قرار بگیرند. قدم‌های بعدی برای کارگران و دیگر اقشار و سطوح اجتماعی است. این اقدامات در راستای همان چیزی است که در کتاب به آن اشاره و تأکید داشتیم: «در هر سطحی که هستی، قاسم زمانت باش.»
 
انتشار«قاسم زمانت باش» در قاره‌های مختلف جهان
کتاب «قاسم زمانت باش» در ایام نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در 96 صفحه از سوی انتشارات دارا چاپ و در مراسمی با حضور سردار دکتر سیدمرتضی میریان؛ مسئول اداره زمینی عملیات کل سپاه و جمعی از مقامات و مسئولان در سرای اهل قلم خانه کتاب رونمایی شد.
 
دی‌ماه 1399، «قاسم زمانت باش» با همکاری سپاه قدس در 12 کشور از قاره‌های مختلف جهان شامل هند، پاکستان، سوریه، عراق (سراسر این کشور)، لبنان، یمن، افغانستان، آذربایجان، بوسنی، بلژیک، سوئیس و آفریقای جنوبی، ترجمه و در قالب‌های pdf و چاپی منتشر شد. فایل این کتاب در فضای مجازی نیز در کشورهای ذکر شده، منعکس شد. ارسال و ترجمه کتاب در کشورهای آلمان، فرانسه و روسیه نیز در دست پیگیری و انجام است. در سطح داخلی نیز تا پایان سال 99، کار پخش کتاب در سراسر کشور صورت گرفت.
 
به گفته امینیان، کار طراحی، آماده‌سازی و هماهنگی برای تهیه کارت‌های ویزیت به زبان‌های مختلف برای ارسال به کشورهای دنیا نیز با همکاری سپاه قدس در دست انجام است. در نظر است روی این کارت‌ها «قاسم زمانت باش» حک و برای نوجوانان و جوانان مناطق مختلف دنیا ارسال شود و پس از امضای بچه‌ها، این کارت‌ها دوباره به ایران و دفتر مقام معظم رهبری بازگردد.

 
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک زیر، ضمن دریافت رایگان فایل pdf کتاب، به بحث و تبادل‌نظر درباره این اثر و موضوعات مرتبط بپردازند.
https://chat.whatsapp.com/B8TeOIN8Xlj8GogsUy5Gbr

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها