شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
نویسنده مشگین‌شهری «روی مرمر سفید» را تقدیم کودکان کرد

حسین قربانزاده خیاوی، نویسنده مشگین‌شهری داستانی کودکانه با عنوان «روی مرمر سفید» را وارد بازار کتاب کرد.

حسین قربانزاده خیاوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، اظهار کرد: «روی مرمر سفید» داستان دختری است که تلاش می‌کند برادر روشندل خود را به خواسته‌اش برساند.
 
وی افزود: پسر نوجوان دوست دارد پرنده‌ها پشت پنجره آپارتمان آنها بنشینند و برای تحقق این خواسته آنجا دانه می‌ریزد، اما احتمال اینکه پرنده‌ها تا طبقه چهارم بیایند، چندان زیاد نیست؛ بنابراین خواهر کوچولو تلاش می‌کند به هر ترتیبی که شده، پرنده‌ها را به آن سمت بکشاند و در این راه با مشکلات و دردسرهایی روبه‌رو می‌شود.
 
به گفته مؤلف، عشق به خانواده، تلاش، دوست داشتن پرندگان، توجه به محیط زیست و اینکه نابینا بودن دلیل بر ناتوانی نیست، پیام اصلی این کتاب است.
 
از حسین قربانزاده خیاوی که در حال حاضر مربی داستان‌نویسی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز است، تاکنون رمان‌های «آب و زنجیر»، «روی سیم تار»، «نشان به همان نشان»، «رد انگشت‌های اصلی»، «آتش و پرواز لاک‌پشت‌ها» و ... منتشر شده و سه رمان «صلیب سلمان»، «گریز از سال صفر» و «تا در خیابانی مه‌آلود گم نشوی» نیز به زودی وارد بازار کتاب خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، «روی مرمر سفید» با تصویرگری معصومه کلایی، در 3000 نسخه با قیمت 55 هزار تومان، از سوی نشر سروش منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها