یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹
اعضای اتحادیه صادرکنندگان چاپ واکسن کرونا دریافت می‌کنند

طی هماهنگی با اتاق بازرگانی تهران اعضای اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ به همراه پرسنل دفتری و اپراتورهای چاپخانه واکسن کرونا دریافت خواهند کرد.

بابک عابدین رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به هماهنگی با اتاق بازرگانی تهران برای واکسیناسیون اعضای این اتحادیه گفت: تمام اعضای این اتحادیه که دارای کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق هستند، می‌توانند برای مدیر و پرسنل تحت پوشش خود واکسن کرونا دریافت کنند.
 
وی ادامه داد: اتاق بازرگای به نوعی پارلمان بخش خصوصی است و این دفتر در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی بخش خصوصی با ارتباطاتی که شرکت‌های تخصصی ایرانی داشتند، موفق شدند قرارداد خرید ۶ میلیون دز واکسن را امضا کنند.
 
عابدین با بیان اینکه به گفته رییس اتاق مراحل اداری خرید واکسن انجام شده است، عنوان کرد: قرار است این واکسن‌ها به‌تدریج و فاز‌به‌فاز وارد کشور شود و در این زمینه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته‌بندی ایران نیز در هماهنگی‌های صورت گرفته امکان واکسیناسیون اعضای خود را مهیا کرده است.
 
وی تاکید کرد: در تلاشیم کارگرهای چاپخانه‌ها و واحدهای تولیدی در اولویت دریافت واکسن باشند و در ادامه نیز کادر دفتری و پرسنل نیز شامل دریافت واکسن خواهند شد.
 
حدود ۲۰۰ واحد تولیدی چاپی در اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ عضویت دارند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها