یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب برگزار نمی‌شود

مجدالدین معلمی درباره مراسم شعرخوانی در محضر رهبر معظم انقلاب گفت:‌ انسان با امید زنده است و ما نیز امیدواریم؛ اما باید بگویم طبق خبری که به ما اعلام کردند، این جلسه امسال نیز برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با شیوع ویروس کرونا در ابتدای سال 1399 اهالی شعر از دیدار با رهبر معظم انقلاب محروم ماندند و متاسفانه این جلسه برگزار نشد؛ از این رو با توجه به ادامه‌دارشدن شرایط کرونایی کشور از نخستین روزهای ماه مبارک رمضان امسال نیز، گمانه‌زنی‌هایی درباره برگزارشدن یا نشدن دیدار مقام معظم رهبری با شاعران در شب ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) مطرح می‌شد؛ از این رو به سراغ معاون حوزه هنری تهران رفتیم تا از چندوچون این اتفاق باخبر شویم.
 
مجدالدین معلمی در گفت‌وگو با ایبنا درباره این موضوع اظهار کرد: امسال در برنامه‌های حضرت آقا دیدار شاعران لحاظ نشده است و ما مثل سال گذشته به یاد آن برنامه، شب شعری را برگزار خواهیم کرد و در همین راستا شاعران در حوزه هنری جمع خواهند شد تا شعرخوانی داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: پارسال این مراسم از رسانه ملی پخش شد و بنا داریم که امسال نیز چنین اتفاقی رخ دهد و ما شاهد این باشیم که علاقه‌مندان شعر در نقاط مختلف کشور نیز بتوانند از این جلسه استفاده کنند. شاعرانی که قرار است در این جلسه شعر بخوانند مشخص شده است؛ اما ان‌شالله نام این عزیزان را در یکی، دو روز مانده به مراسم اعلام خواهیم کرد.
 
معاون حوزه هنری با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای برگزاری جلسه شعر شاعران با رهبر انقلاب گفت: واقعیت این است که در این مدت، پیگیری و نامه‌نگاری‌های زیادی انجام شده است و ما همچنان امید داریم؛ چراکه انسان با امید زنده است؛ اما چیزی که به ما اعلام شده، این است که این مراسم امسال برگزار نخواهد شد. 

دیدار سالانه شاعران با رهبر معظم انقلاب اسلامی هرساله در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت، حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها