یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های داستان‌نویسی در حوزه هنری همدان

ثبت‌نام در کارگاه‌های داستان‌نویسی مقدماتی با تدریس سیدمیثم موسویان و داستان‌نویسی پیشرفته با تدریس مرتضی فرجی در حوزه هنری همدان آغاز شد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان همدان با اعلام این خبر به خبرنگار به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، گفت: طبق روال سال‌های پیش، امسال نیز کارگاه‌های داستان‌نویسی برگزار می‌شود. سال گذشته به دلیل شیوع کرونا ویروس این کارگاه‌ها به صورت مجازی برگزار شد. امسال نیز به همین دلیل این کارگاه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهند شد. 

مسعود فلاح ادامه داد: کارگاه «داستان کوتاه؛ اصول و مقدمات آن (1و2)» توسط سیدمیثم موسویان تدریس خواهد شد. موسویان نویسنده کتاب‌هایی چون «چهار پَر»، «کلاه پوستی‌ها»، «سفیدی پرکلاغ»، «اذان بی‌موقع»، «تفنگمو زمین نذار»، «ما هم هستیم» و ... است. این نویسنده پرکار، نامزد یازدهمین جشنواره ادبی جلال آل‌احمد و برگزیده جشنواره رمان‌نویسی انقلاب اسلامی بوده است.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری همدان همچنین با اعلام آغاز ثبت‌نام کارگاه مجازی «مبانی پیشرفته داستان کوتاه (1و2)» با تدریس «مرتضی فرجی» گفت: این نویسنده نیز سابقه خوبی در جشنواره‌های ادبی کشور دارد و از آثارش می‌توان به مجموعه داستان‌های «ماندن» و «خوابیدن در پیله‌های سفید» و تاریخ شفاهی «هما» اشاره کرد.

فلاح افزود: کارگاه «داستان کوتاه؛ اصول و مقدمات آن» (1) و «مبانی پیشرفته داستان کوتاه» (1) در تابستان 1400 در 12 جلسه با هزینه ثبت‌نام 200 هزار تومان برگزار می‌شود. کارگاه «داستان کوتاه؛ اصول و مقدمات آن» (2) و «مبانی پیشرفته داستان کوتاه» (2) در ماه‌های آبان، آذر و دی 1400 در 12 جلسه با هزینه ثبت‌نام 200 هزار تومان برگزار می‌شود. علاقمندان جهت ثبت نام تا ابتدای خرداد 1400 مهلت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها