شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
«آموزش فلوت ریکوردر»؛ نخستین کتاب چاپ شده در زنجان در سال جدید

معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب آموزش «فلوت ریکوردر» به‌عنوان نخستین کتاب سال جدید در زنجان منتشر شد.

ایرج داودبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای آموزش ملودی‌های ایرانی کتاب آموزشی «فلوت ریکوردر» در زنجان تألیف و منتشر شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در توضیح جزئیات کتاب منتشر شده افزود: این کتاب شامل 28 ملودی فولکلور و کودکانه از نقاط مختلف کشور است که در 1000 جلد توسط انتشارات قلم مهر منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه کتاب در قالب ساز فلوت ریکوردر نوشته شده است، ادامه داد: در این کتاب ملودی‌های کودکانه در قالب ترانه و به زبانی ساده آموزش داده می‌شود و در عین حال کودکان با ترانه‌های اقوام مختلف کشور آشنا می‌شوند.

داودبیگی ادامه داد: اجرا و گرافیک کتاب توسط پریسا آهنی، نقاشی کتاب توسط پرنیان مقدم، مدیریت اجرایی توسط امیرضا مقدم بوده و تألیف آن توسط ایرج داودبیگی انجام شده است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه کتاب آموزش «فلوت ریکوردر» نخستین کتابی است که در سال جدید منتشر شده است، تصریح کرد: این کتاب مجموعه از ملودی‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده و حاوی نقاشی‌هایی کودکانه برای رساندن مفهوم ملودی‌هاست.

وی با اشاره به اینکه تألیف کتاب «فلوت ریکوردر»  در مدت 6 ماه انجام شده است، گفت: کتاب حاضر متدی نوین و جامع برای آموزش فلوت‌ریکوردر به نوآموزان است، کتابی که علاقه‌مندان را در فراگیری مهارت‌های اولیه نواختن فلوت‌ریکوردر بسیار کمک می‌کند.

داودبیگی تصریح کرد: با استفاده از این روش کودکان با یادگیری مقدمات تئوریک به صورت گام‌به‌گام آشنا شده و نواختن آهنگ‌ها را یاد می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها