چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
برگزاری کارگاه چاپ آموزشی صنعت چاپ در استان آذربایجان‌غربی

مسئول چاپ اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی از برگزاری کارگاه چاپ آموزشی صنعت چاپ در این استان خبر داد.

اکبر کاظمی حیدرلو، مسئول چاپ اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: کارگاه آموزشی صنعت چاپ با همکاری دفتر امور چاپ و نشر وزارت ارشاد، اتحادیه صنف چاپخانه‌داران‌ و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها با هدف آشنایی با بسترهای چاپی، مواد و ملزومات چاپ و شناخت ماشین آلات چاپ و رنگ‌شناسی در حال برگزاری است.

کاظمی با بیان اینکه اولین دوره این کارگاه آموزشی امسال برگزار می‌شود، گفت:  اگر فعالان چاپ مایل به حضور فعال در این کلاس‌ها باشند، این دوره‌ها تدوام خواهد داشت.

مسئول چاپ اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: امروز ۴۵ نفر بصورت انلاین در این کلاس‌ها حضور داشته و ما حضور ۱۶۰ نفر را در هر دوره آموزشی پیش بینی کردیم‌.

وی گفت: در پایان دوره گواهی آموزشی از اتحادیه چاپخانه‌داران با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی به شرکت کنندگان صادر می‌گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها