دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
همایش ملی بزرگداشت استاد آقاسی (دانش خویی) در  شهرستان خوی برگزار می‌شود

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی گفت: به منظور بزرگداشت شاعر گرانقدر خویی، استاد آقاسی(دانش) همایشی در سطح ملی و با حضور استادان بزرگ شعر و ادب کشور و علاقمندان به اشعار این شاعر خویی در شهرستان خوی برگزار می‌شود.

عزیز یزدانمهر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی،گفت: با توجه به منزلت و جایگاه استاد آقاسی در شعر و ادب کشور، همایش بزرگداشت این شاعر بزرگ به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی و شهرستان خوی و با همکاری انجمن مفاخر استان، شاعران و اهل قلم استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و از هم اکنون برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه این همایش آغاز شده است.

وی با اشاره به برگزاری اولین همایش بزرگداشت استاد آقاسی که در سال 72 بصورت ملی و با حضور استادان شعر و ادب کشوری در شهرستان خوی برگزار شد، گفت: جایگاه این شاعر و غزل‌سرای خویی در شعر و ادب کشور بقدری والاست که برگزاری همایش حتما باید در سطح ملی باشد.

یزادنمهر  ادامه داد: دبیرخانه همایش بزرگداشت این شاعر گرانقدر تشکیل و برنامه‌ریزی برای برگزاری آن در نیمه اول سال 1400  آغاز شده و امیدواریم با رفع معضل بیماری کرونا همایش به صورت حضوری برگزار شود.

یزدانمهر بیان کرد: در حاشیه برگزاری همایش علمی و ادبی و تبیین اشعار و جایگاه استاد در شعر و ادب کشور، نمایشگاهی هم از عکس‌های دوران زندگی استاد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها