یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
ثبت‌نام 198 قصه‌گو در سومین جشنواره ملی شمس و مولانا

مدیر تولیت شمس تبریزی شهرستان خوی گفت: 198 قصه‌گو از استان‌های آذربایجان‌غربی، فارس، سمنان، کردستان و اصفهان برای بخش قصه‌گویی سومین جشنواره ملی شمس و مولانا ثبت نام کرده‌اند.

رضا جعفرپور، مدیر تولیت شمس تبریزی شهرستان خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درآذربایجان‌غربی، افزود: قصه‌گویان استان آذربایجان‌غربی با 39 اثر و استان فارس به خصوص شهر فرهنگی و تاریخی شیراز با 33 اثر حضور پررنگی در این جشنواره دارند. استان‌های سمنان، کردستان و اصفهان هم در رده‌های بعدی قرار دارند.

جعفرپور ادامه داد: تاکنون از 20 استان کشور قصه‌گوها آمادگی خود را برای ارسال اثر با ثبت نام در سایت جشنواره اعلام کردند و به دلیل استقبال علاقه‌مندان مهلت ثبت نام در بخش قصه‌گویی سومین جشنواره ملی شمس و مولانا تا پایان بهمن ماه تمدید شده است.

وی بیان کرد: در این بخش از جشنواره، قصه‌گویی‌ها با محور داستان‌های موجود در کتاب «مقالات شمس تبریزی»، «مثنوی معنوی» و «دیوان کبیر» مولانا خواهد بود و ثبت‌نام و ارسال آثار قصه‌گویی از طریق سایت جشنواره به آدرس www.jashnvareh-shams.com است.

جعفرپور ادامه داد: افرادی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند، می‌توانند از آثار تولیدی خود فیلم گرفته و آن را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس خوی، خیابان صمدزاده، ساختمان شهرداری قدیم، محل دفتر تولیت شمس تبریزی ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها