شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
مسابقه کتابخوانی «قصه انقلاب» در زنجان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «قصه انقلاب» در قالب بازگویی قصه‌های کتاب «خاطرات بچه‌های انقلاب» نوشته محمود جوان‌بخت، به‌مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

غلامرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، با اشاره به اینکه به‌مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلفی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان اجرایی می‌شود، با اشاره به یک جشنواره فرهنگی و هنری که هم‌اکنون در مرحله دریافت آثار قرار دارد، گفت: این جشنواره دارای بخش‌های مختلف ازجمله شامل شعر، داستان کوتاه و مسابقه کتابخوانی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 1000 نفر برای شرکت در این جشنواره فرهنگی و هنری ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: با توجه به استقبال علاقه‌مندان مهلت شرکت در جشنواره تا 22 بهمن تمدید شده است.

نظری تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی‌های عمومی، تقویت همبستگی، انسجام و نشاط اجتماعی در میان شهروندان است.

وی در ادامه به برگزاری مسابقه «قصه انقلاب» با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقه در قالب بازگویی قصه‌های کتاب «خاطرات بچه‌های انقلاب» نوشته محمود جوان‌بخت برگزار می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه رده سنی زیر 12 سال و زیر 15 سال مجاز به شرکت در این مسابقه قصه‌گویی هستند، افزود: بازگویی قصه‎های انقلاب به زبان ترکی امتیاز محسوب می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با بیان اینکه مهلت شرکت در این جشنواره 30 بهمن‌ماه است، گفت: به 6 نفر از افرادی که بهترین قصه‌‌گویی را داشته باشند، جوایزی اهدا خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تبیین دستاوردهای انقلاب و پاسداشت شهدای آن دوران اعلام کرد و افزود: آشنایی نسل کودک و نوجوان با شهدای انقلاب و شناسایی استعدادهای برتر در حوزه قصه‌گویی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها