یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
زنجان میزبان عهدواره ادبی، هنری شهید سلیمانی

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان از برگزاری نخستین عهدواره شهید حاج قاسم سلیمانی در این استان در بهمن‌ماه سال جاری خبر داد.

رضا جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، نخستین عهدواره این شهید بزرگوار در بخش‌های داستان کوتاه و دلنوشته، طراحی پوستر، موشن گرافی، آثار هنری (شعر و نقاشی) و کلیپ برگزار می‌شود.

جمالی با اشاره به فراخوان مربوطه و اینکه آثار ارسالی باید با موضوع شهادت سردار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی باشد، گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا یکم بهمن ماه است و در مراسم اختتامیه از نفرات برتر هر بخش تقدیر خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، همه مراحل برگزاری این جشنواره به صورت مجازی و از طریق شبکه‌های مجازی و سایت بسیج رسانه استان خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی اسطوره‌ی ماندگار مقاومت در مسیر حق و عدالت و دفاع از مظلومان جهان و یکی از تربیت شدگان اسلام و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) بودند، اضافه کرد: اخلاص و خودباوری و جهاد و شهادت شهید سلیمانی را به یک الگو تبدیل کرد و  هدف از برگزاری این جشنواره هم تببین شخصیت شهید سردار سلیمانی است.

جمالی شناسایی استعدادهای برتر در زمینه‌های ادبی و هنری را هم از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: برگزاری رخدادهای پژوهشی و فرهنگی برای رشد و اعتلای فرهنگ جامعه ضرورت دارد، به همین خاطر استعدادهای فعال در هر حوزه موضوعی با شرکت در جشنواره‌ها فرصت دیده شدن پیدا می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها