دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
کتابخانه‌های عمومی در 13 شهرستان آذربایجان‌غربی میزبان اعضا خواهند بود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا کتابخانه‌های عمومی در شهرهای با وضعیت زرد شامل سردشت، شاهین‌دژ، مهاباد، بوکان، پیرانشهر، قره ضیاءالدین، پلدشت، شوط، اشنویه، تکاب، سلماس، سیه چشمه و نقده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دایر هستند.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کتابخانه‌های عمومی در 13 شهرستان استان آذربایجان‌غربی میزبان اعضاء خواهند بود.

وی با بیان اینکه وضعیت فعالیت کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی از 6 دیماه 99 اعلام شد، افزود: با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا کتابخانه‌های عمومی در شهرهای با وضعیت زرد شامل، سردشت، شاهین‌دژ، مهاباد، بوکان، پیرانشهر، قره ضیاءالدین، پلدشت، شوط، اشنویه، تکاب، سلماس، سیه چشمه و نقده  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  دایر هستند.

معصومی بیان کرد: خدمات حضوری کتابخانه‌‌ای در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی تعطیل بوده و فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی از جمله نشست‌های نقد و بررسی کتاب، برگزای محافل ادبی و برنامه‌های مناستبی در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

این مسئول ادامه داد: امانت منابع کتابخانه‌ای در شهرهای ارومیه و بوکان با اجرای طرح «کتاب پیک» و تماس با شماره‌های اعلام شده امکان‌پذیر است.

به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، هرگونه تغییر در ساعت فعالیت کتابخانه‌ها و نیز موارد دیگر ازطریق پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل به آگاهی عموم مردم خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها